Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Раздзелы сайта

Галоўная

Капітошка

У нашай групе "малышы"

Як адзін ўсе здаравякі

Будуць скакаць і гуляць

Нікога не крыўдзяць.

  Характэрнай асаблівасцю гэтага ўзросту з'яўляецца патрэба ў разнастайных рухах, цікавасць і жаданне выхаванцаў іх выконваць. У гэтым узросце адбываецца істотны пералом у адносінах з навакольнымі, абумоўлены ростам актыўнай дзейнасці выхаванца, які мае ўласныя жадання і намеры, якія могуць не супадаць з намерамі дарослага. Дзіця імкнецца быць адносна незалежным, ён хоча многае рабіць сам (апрануцца, распрануцца, ёсць), адмаўляецца ад дапамогі дарослых. На трэцім годзе жыцця ў выхаванца зараджаюцца пачуцці самалюбства, гонару за ўдала выкананае даручэнне, жаданне паказаць сябе годным і ўмелым у вачах дарослага. У дзіцяці ўзнікае патрэба ў зносінах з аднагодкамі, аднак узаемадзеянне іх непрацягла і ўзнікае эпізадычна спачатку ў працэсе сумесных прадметна — гульнявых дзеянняў, затым-гульнявых. 
  Дзіця знаёміцца з формай, велічынёй, колерам, масай прадметаў, іх прыкметамі, суадносіць ўласцівасці адных прадметаў са ўласцівасцямі іншых, вылучае ў іх агульнае. У працэсе пазнання навакольнага рэчаіснасці фарміруюцца ўяўленні аб уласцівасцях прадметаў як аб «пастаянным» узоры для вызначэння уласцівасцяў любых іншых прадметаў, як рэальных, так і іх малюнкаў, уяўленняў ў памяці. 
Дзіця авалодвае граматычным ладам роднай мовы-з'яўляюцца новыя склонавыя канчаткі, будучы час дзеяслова, часцей выкарыстоўваюцца прыметнікі, прыназоўнікі. Выхаванцы праяўляюць цікавасць да беларускай мовы. 
 Для забеспячэння высокага ўзроўню здароўя дзяцей, развіцця навыкаў здаровага ладу жыцця, выхавання фізічнай культуры асобы, створаны спартыўны куток.
 Для сацыяльна-маральнага і асобаснага развіцця дзяцей, фарміравання ў іх сацыяльнага вопыту, асобасных якасцяў дзіцяці ў групе маюцца куткі сюжэтна-ролевых гульняў "Сям'я",» бальніца«,» крама«,» Пошта«,» будоўля", беларускі куток і інш. 
  Створаны куток прыроды, у якім дзеці вывучаюць сезонныя змены прыроды,надвор'я і інш. дапамагае фармаваць ўяўленні аб аб'ектах прыроды бліжэйшага акружэння на аснове пачуццёвага ўспрымання.
  У групе маюцца куткі "Бібліятэка" « "лялечны тэатр", "Крама", "Пошта" « "будоўля", "Сям'я" якія спрыяюць фарміраванню ў дзяцей лексічнага, граматычнага, фанетычнага узроўняў сістэмы мовы, разумення прамовы дарослага, дыялагічнай прамовы як сродкі зносін. 
 Дзякуючы насычанай прадметна-развіццёвай асяроддзі, сістэматычнай працы выхавальнікаў (у спецыяльна арганізаванай дзейнасці, у нерегламентированной), а так жа прыцягненні бацькоў да грамадскага жыцця групы, мы выхоўваем рознабакова развітую асобу дзіцяці, у якой сфарміраваны маральныя нормы, сацыяльны вопыт.