Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Раздзелы сайта

Галоўная

Рамонкі

Белыя кашулі, жоўтыя верхавіны,

Нас завуць «Рамонкі» - хлапчукі і дзяўчынкі.

Мы на сонейка падобныя, дружна, весела жывем.

Любім гульні, забавы, хорам песенькі спяваем

Сонца праменьчык пасвяці, каб хутчэй нам падрасці.

 

  Дадзены ўзрост з'яўляецца важным перыядам развіцця дзіцяці. Як раз у гэты час адбываецца самоосознание, станаўленне асобы, набыццё свайго "Я". Ва ўзроставай перыядызацыі гэты перыяд называецца "крызіс 3-х гадоў". Галоўная фраза цяпер: "я сам". Дзіця імкнецца выканаць нешта самастойна
  У гэтым узросце дзеці могуць успрымаць прадмет, не абследуючы яго. Ўспрыманне дзіцяці ўжо здольна найбольш шырока адлюстроўваць рэчаіснасць. Такім чынам, да чатырох гадоў у дзіцяці фарміруецца наглядна-вобразнае мысленне.
Памяць дзіцяці адрозніваецца вобразнасцю і з'яўляецца міжвольнай. Цяпер добра запамінаецца тое, што было вельмі цікава і эмацыйна афарбавана. Але, тое, што запамінаецца, захоўваецца надоўга. Дзіця хутка перамыкаецца з адной на іншую дзейнасць.
  Дзіця авалодвае дзеяннямі з прадметам. Добра адрознівае формы: трохкутнік, квадрат, круг. Ўмее аб'ядноўваць прадметы па прыкметах формы, можа параўнаць іх па памеры (па шырыні, даўжыні і вышыні). Дзіця імкнецца да самастойнасці, асвойвае тэхніку гігіены і самаабслугоўвання. Ён вельмі ганарыцца сваімі дасягненнямі.
  У гэтым узросце дзіця навучыўся заводзіць нескладаны механізм цацкі і прыводзіць яго ў дзеянне. Можа складаць малюнкі і кубікі з сюжэтам з некалькіх частак. У гульні самастойна перадае нескладаны сюжэт, выкарыстоўвае прадметы-намеснікі, вельмі ахвотна гуляе з дзецьмі і дарослымі.
  Дзіця ў 3-4 гады адрозніваецца высокай маўленчай актыўнасцю. Слоўнікавы запас складае прыкладна 1000-2000 слоў. Дзіця адрозніваецца праявай жывога цікавасці да ўсяго, што яго акружае. Прыглядаецца да паводзінам і дзеянням дарослых, а таксама пераймае ім. Цяпер яму ўласцівыя высокая эмацыйнасць і самастойнасць у дзеяннях, якая абавязкова павінна падмацоўвацца станоўчай ацэнкай старэйшых.
 Для ўсебаковага развіцця дзіцяці ў нас у групе створаны ўсе ўмовы: маецца фізкультурны куток, у якім знаходзяцца фізкультурны інвентар і атрыбуты для забеспячэння высокага ўзроўню здароўя дзяцей, развіццё навыкаў здаровага ладу жыцця, выхаванне фізічнай культуры асобы.
  Вялікая ўвага надаецца пазнавальнаму развіццю дзяцей. Для гэтага ў нас створаны куток прыроды, дзе ў дзяцей фармуецца разуменне разнастайнасці прыродных аб'ектаў і неабходнасці гуманнага стаўлення да іх. Гэтак жа дзецям даюцца ўяўленні аб матэматычных характарыстыках навакольнага свету, выхоўваецца цікавасць да матэматыкі.
  Важную ролю ў жыцці дзіцяці адыгрывае эстэтычнае развіццё. Яно фармуе ў дзіцяці эстэтычнае стаўленне да свету сродкамі выяўленчага мастацтва, музычнай дзейнасці, твораў літаратурнага мастацтва. Для фарміравання сацыяльнага вопыту, асобасных якасцяў дзіцяці на аснове яго ўключэння ў сістэму сацыяльных адносін у розных жыццёвых і гульнявых сітуацыях маюцца асобныя куткі і разнастайныя цацкі.
 Гэтак жа ў нашай групе ажыццяўляецца фарміраванне ў дзяцей лексічнага, граматычнага, фанетычнага узроўняў сістэмы мовы, дыялагічным і маналагічнага маўлення як сродку зносін.