Памер шрыфту
A- A+
Iнтэрвал памiж лiтарамі
Каляровая схема
A A A A
Дадаткова

Раздзелы сайта

Галоўная

Казка

Гэта наша група «Казка»

Наш чароўны сад

Гэта наша царства

Царства для дзяцей

Гэта наша радасць

Наш любімы дом.

Дружна ўсёй сям'ёй

Ужо большая ў ім!

 Характэрнай асаблівасцю старэйшага дашкольнага ўзросту з'яўляецца развіццё пазнавальных псіхічных і разумовых працэсаў: увагі, мыслення, ўяўлення, памяці, гаворкі. Калі на працягу першых пяці гадоў пераважным ў дзіцяці з'яўляецца міжвольнае ўвагу, то да канца шостага года жыцця пачынае развівацца адвольнае ўвагу і тады дзіця пачынае яго свядома накіроўваць і ўтрымліваць на пэўных прадметах і аб'ектах. Да канца дашкольнага ўзросту адбываецца развіццё адвольнай глядзельнай і слыхавы памяці. Памяць пачынае гуляць вядучую ролю ў арганізацыі псіхічных працэсаў. Да шасці гадоў больш высокага ўзроўню дасягае і развіццё наглядна-вобразнага мыслення, пачынае развівацца лагічнае мысленне, што спрыяе фарміраванню здольнасці дзіцяці вылучаць істотныя ўласцівасці і прыкметы прадметаў навакольнага свету, фарміраванню здольнасці параўнання, абагульнення, класіфікацыі.
  Асноўная мэта нашай працы – гэта выхаванне гарманічна развітай асобы, рознабаковае развіццё і самаразвіццё асобы дзіцяці, фарміраванне ў яго маральных норм і набыццё сацыяльнага вопыту, гатоўнасці да паспяховага пераходу на наступны ўзровень адукацыі.
  Для дасягнення нашай мэты ў групе створана прадметна - развівае асяроддзе ў адпаведнасці з узроставымі і індывідуальнымі асаблівасцямі кожнага выхаванца.
  Для забеспячэння высокага ўзроўню здароўя дзяцей, развіцця навыкаў здаровага ладу жыцця, выхавання фізічнай культуры асобы створаны фізкультурны куток. Для сацыяльна-маральнага і асобаснага развіцця дзяцей, фарміравання сацыяльнага вопыту, асобасных якасцяў дзіцяці на аснове яго ўключэння ў сістэму сацыяльных адносін у розных жыццёвых і гульнявых сітуацыях у групе маюцца куткі сюжэтна-ролевых гульняў «Сям'я», «бальніца», «крама», «Пошта», «будоўля» і інш., куток бяспекі, куток дыдактычных гульняў, куток школьніка, куток дзяжурных, беларускі куток.
  У групе маюцца куткі дыдактычных гульняў, настольна-друкаваных гульняў, дапаможніка «Чалавек-ка», «Мае першыя ўрокі» займаючыся з якімі ў выхаванцаў фарміруецца цікавасць да матэматычнай боку навакольнага рэчаіснасці, да матэматыцы.
  Для сістэматызацыя ведаў аб прыродзе (аб сукупнасцях раслін і жывёл, якія займаюць пэўную тэрыторыю); аб групах раслін і жывёл (на аснове вылучэння прыкмет вонкавага выгляду і характару ўзаемадзеяння са асяроддзем); аб сезонных зменах прыроды; аб арганізме чалавека створаны куток прыроды.
  У групе маюцца куткі сюжэтна-ролевых гульняў "сям'я", "бальніца", "крама", "пошта", "будоўля" і інш., куток бяспекі, куток дыдактычных гульняў, куток школьніка, куток дзяжурных, беларускі куток адказваюць за фарміраванне ў дзяцей лексічнага, граматычнага, фанетычнага узроўняў сістэмы мовы, ідэалагічнай і маналагічнай прамовы як сродкі зносін.
  Для фарміравання ў дзіцяці эстэтычнага стаўлення да міру і яго мастацкага развіцця сродкам выяўленчага мастацтва ў групе маюцца музычны, Тэатральны куткі і куток выяўленчай дзейнасці.
 Дзякуючы насычанай прадметна-развіццёвай асяроддзі, сістэматычнай працы выхавальнікаў, як у спецыяльна арганізаванай дзейнасці, так і ў нерегламентированной, а гэтак жа пры прыцягненні бацькоў да грамадскага жыцця групы мы выхоўваем рознабаковае развітую асобу дзіцяці, у якой фармаваны маральныя нормы, сацыяльны вопыт.